STAFFING
Vi är specialister på bemanning inom lager, logistik, distribution och industri.
Vi erbjuder våra kunder rätt kompetensprofil, vid rätt tillfälle, till rätt marknadsmässiga pris.

Att hyra en konsult genom oss har många fördelar, tex vid tillfälliga arbetstoppar eller vakanser. Vi ansvarar för anställning och tilldelar konsulten en konsultchef som håller en nära dialog med både konsult och dig som kund.
Vi erbjuder även specialistkompetens av nyckelpersoner och chefer som täcker temporära behov vilket ofta är i ett projekt eller där avsaknad finns av en chef tills en sådan har rekryterats in. Det kallar vi interim.
Låt oss underlätta er vardag med rätt metod och rätt kompetens!
Bemanningsprocess
Vi jobbar kontinuerligt med att stärka vårt kund- & kandidaterbjudande. För att klara av att göra det krävs att våra medarbetare har god kunskap om hur arbetsmarknaden förändras och det är därför viktigt att vi kan vara agila i vår bemanningsprocess. Genom kontinuerlig dialog med våra kunder och kandidater uppdaterar vi oss om vad som efterfrågas på arbetsmarknaden och den kunskapen applicerar vi sedan i vår standardprocess för bemanningstjänster.
Ledning

Anne von Blixen
Acting COO, Staffing
anne.blixen@logent.se

Claes Holmberg
Business Development Manager, CSR
claes.holmberg@logent.se

Alexandra Borup
Regional Manager, West
alexandra.borup@logent.se

Patrik Zebühr
Regional Manager, East
patrik.zebuhr@logent.se

Emma Eriksson
Acting Regional Manager, South
emma.eriksson@logent.se
Försäljning

Alexander Boschetto
National Sales Manager
alexander.boschetto@logent.se

Dardan Memedov
National Sales Manager
dardan.memedov@logent.se